Solduri de vanzare (via MyPoster)

31 mai 2007

Ce este LANDMARK FORUM ?

Daca tot veni vorba de cursuri&stuff, poate ma puteti ajuta cu informatii suplimentare despre Landmark Forum (Romania), de preferat informatii care nu sunt pe net.

A participat cineva? A observat rezultate cuantificabile? E spalare de creier sau curs de perfectionare?


Recunoscator pt. orice informatie,

Ciprian

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Primiti acest e-mail deoarece sunteti abonat la grupul PisicaVerde. Daca doriti sa renuntati la mesaje, va rugam sa trimiteti un e-mail la adresa pisicaverde-unsubscribe@googlegroups.com . Pentru mai multe optiuni, accesati pagina http://groups.google.com/group/pisicaverde/ .
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Un comentariu:

Anonim spunea...

Eu am facut acest curs - 3 zile fortata de impreejurari..acum 7 ani...2000)
Nu il recomand persoanelor echilibrate care au o viata normala si se bucura de faptul ca traiesc.
Pentru nine acest curs nu a avut nici un efect ..m-a enervat teribil..consider ca am pierdut 3 zile din viata mea sa ascult pe unul cum te face" tampit " etc ...
Am vazut cu ohii mei ce inseamana hipnoza de grup si cum te poti juca cu mintea oamenilor slabi .
Ma rog eu una nu recomand asemenea cursuri ..pentru orice probleme in viata exista psihologi.

Trimiteți un comentariu

Ce parere ai despre asta?