Solduri de vanzare (via MyPoster)

05 iunie 2007

[pisicaverde] Re: Ce este LANDMARK FORUM ?

dar nu te-am batut la cap .. doar ti-am spus despre acest curs in 2 mai 2007. Am si arhiva discutiei. Nu-ti face griji, nu postez nimic fara aprobarea celeilalte persoane. Adica a ta. Eu nu am nimic de ascuns. Tu ?

La ideea de Landmark Forum ai actionat la fel ca si la ideea de a trimite un Cv unde ti-am spus ca exista un vacancy! Nu ai trimis nici un CV, te-ai gandit ca nu esti suficient de buna! Pai aici este semnalul de alarma!

Ai 2 tipuri de manifestari:
1. nu esti suficient de buna sa conduci 5 firme ( desi eu am vazut in tine ca da!!!! ) , LF-ul urma doar sa-ti certifice chestia asta ca esti bua, plus alte nuante DESPRE TINE pe care nu trebuie sa le stiu eu sau ceilalti
2. esti atot - stiutoare intr-un mediu VIRTUAL!, parerile negative de pe internet te-au convins ca LF este o secta / cult si alte balarii.
Este mai usor sa iei niste pareri negative de undeva; stai in tribuna si comentezi, impreuna cu ceilalti comentatori din tribuna! Eu te-am invitat pe teren. Si pentru ca stiu ceva mai multe decat tine despre hipnoza .. afla ca nu exista hipnoza in grup ( in ciuda folclorului), o persoana care Nu vrea sa fie hipnotizata nu este hipnotizata pur si simplu. Deci spalarea pe creier nu se produce. Pentru ca nu exista.
Atunci cand ti-am propus sa mergi la LF era din cauza faptului ca am vazut in tine un lider. Este foarte adevarat ca ai nevoie de timp sa cresti, dar cred si acum ca esti un lider natural. Eram si sunt convinsa in continuare ca daca ai intra in LF nu te opresti nici dupa programul de ILP. De ce ? Pentru ca atat de mare cred eu ca esti. Ca tu te vezi mica .. asta-i din basmul tau.

Mai ai un mesaj pe mess:
- am vazut comentariul pe pisicaverde . Nu-i problema. Crezi ce vrei. Dar ar trebui sa fii atat de onesta cu tine incat sa recunosti ca nu te-am presat sa intri in Landmark Forum. By the way .. NU este o secta, cult etc. Este o organizatie care furnizeaza un curs prin care SCHIMBA PARADIGME ( nota mea: am schimbat forma, caps , pentru ca nu stiu cum pot sa pun bold). Wow ... complicat , nu ? Asta e. Mai ai de invatat despre paradigme. Si despre disonanta cognitiva. Ambele notiuni sunt extrem de importante in marketing.

Si sa stii ca nu m-am suparat! Asa ca nu este nevoie sa ma eviti :P Ai actionat ... ca mine la inceput :D

O zi buna,
Roxana


Diana Gruia a scris:
Buna Cip,

Din cite am aflat este spalare de creier..si inca una jalnica. Nu am participat, dar o cunostinta ma tot bate la cap. Eu zic pas....am alte lucruri de facut cu mintea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce parere ai despre asta?